یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش قیمت دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ «طرح ساماندهی کارکنان» قبل پایان کار مجلس یازدهم تمام شود رهن و اجاره در منطقه الهیه مشهد چقدر است؟ + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن کارگران نداریم کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود آخرین تغییرات درباره زمان واریز یارانه معیشتی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خبرهای جدید درباره تصویب آیین‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده + زمان واردات این خودروها

  • کد خبر: ۱۸۶۴۹۳
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
خبرهای جدید درباره تصویب آیین‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده + زمان واردات این خودروها
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره شیوه ادامه کار سامانه یکپارچه خودرو و همچنین آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز اواخر هفته گذشته، اخبار ضد و نقیضی درباره حذف یا ادامه کار سامانه یکپارچه تخصیص خودرو منتشر شد که نگرانی و سردرگمی متقاضیان خرید خودرو به‌خصوص ثبت‌نام‌کنندگان در این سامانه را به دنبال داشت.

در جدیدترین خبر، امروز شورای رقابت مجددا بر ادامه عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تاکید و اعلام کرد احتمالا طی چند روز آینده اطلاعیه مربوط به عرضه دور سوم خودرو در سامانه یکپارچه بارگذاری و منتشر خواهد شد و طی هفته‌های پیش رو مرحله سوم اجرایی می‌شود.

فعلا باید سامانه یکپارچه خودرو فعال باشد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در واکنش به این صحبت‌ها و حواشی پیرامون عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به همشهری آنلاین گفت: تا زمانی که عرضه و تقاضا در بازار خودرو با هم تناسب ندارد، نمی‌شود فروش خودرو را آزاد کرد، چون به ضرر مصرف‌کنندگان است و به عبارتی سر مشتریان کلاه می‌رود.

لطف‌اله سیاهکلی ادامه داد:، چون عرضه خودرو کمتر از تقاضاست در صورت آزاد شدن فروش خودرو، قیمت‌ها افزایش می‌یابد بنابراین تا زمانی که واردات خودرو اعم از نو و کارکرده صورت نگیرد باید سامانه یکپارچه خودرو فعال باشد و مردم از این طریق و با قیمتی که شورای رقابت تعریف می‌کند خودروی خود را خریداری کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: زمانی که واردات خودرو آزاد و خودرو وارد کشور شد از آنجا که مشتری قدرت انتخاب دارد و رقابت وجود دارد، آن زمان می‌شود اعلام کرد خودروسازان در نرخ‌گذاری آزادند و هر طور که آن‌ها تعیین می‌کنند می‌توانند خودرو‌های خود را بفروشند، اما الان که هنوز بین عرضه و تقاضا فاصله زیادی وجود دارد حذف سامانه یکپارچه خودرو باعث افزایش تصنعی قیمت خودرو خواهد شد و به مردم خسارت وارد خواهد شد.

سیاهکلی در مورد زمان واردات خودرو کارکرده هم بیان کرد: به نظر می‌رسد احتمالا چهارشنبه این هفته آیین‌نامه واردات خودرو‌های کارکرده در دولت تصویب و پس از آن، واردات خودرو انجام می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->